Tuesday, May 10, 2011

Haa , luah kat status . Haha . Bodo . tak napok ? wak zoom laa . 
* Sha , mung tak sabek pun deh ?

Gini crito dio , 

Payoh nok cerito . Tapi biar nok crito jugok . Crito hott kei . Hot ko sek moteng heh ? 
haa , ayat sedak . Meta " Sayo suko saeng ngan budok kelas neh kecuali sek lyssa "  . 
Wooooooooot , neh pun mujo Yotuh oyak kapku jah . Kalu dok gak , pah mapuh aku keno b--do ! 
Eh , syarr-- ! Mung sero hebak ko ? wehh , sedar la diri tu sikitt deh ? aku mitok tolong sedar diri sikitt jah . Secipuk pun takpo . asalkan mung sedar gapo huk mung duk ngato katku kup blakei . Pah sek sek nate nate bodo bodo mung tuu , beci katku . okayy , so whatt ? Aku tak kisah eh . Asalkan sek mung tahu la deh , Sek aku pun becii gilo taik anying eh ko sek mung ! Dohla jelaa makaney ore . Sedar la . Kito manusio , jangei duk jela sangat gak huk ore . Okay , one more thing darla , Saeng mung namo gedio doh ? tak ingat aku . Huk putih bia ho lah , meme HO LAH , jangei duk koya bagus sangat la dei ? And and , sek PA-- tu , jange duk sero debey sangat la dei duk kelah gubak punn deh ? Aku baik skadar saeng jah ngan sek mung , jangei ingat mung buleh naik atah palo aku deh ? And sek aku ado sorey duk kelah gigih . Nur ilhami .Gak , ikuk dio la nok masuk kelah aku sokmo pun . Mugo mulo dio kelah aku gak tuu . Padei muko doh sek mung keno mapuh atah palo keii ? Dei sek mung wak jahak , kito balah jugok la . So lagii , sek mung gegey , aku larey , sek mung duk senyak dok ? Dok kei ? senyak sekadar duo tigo saat jahh . Haa , so lagi , teacher ado kato Kalu ado huk bantah gapo huk aku suruh , oyak teacher . Pah sek mung wak gapo ? buat la jugok kei ? Tapi gak lepah tuh mung wak gapo katku ? Ngupak kei ? wooot , sero macei popular la pulok duk kelah tuh . Jadi barey topik ngupak sokmo stiap hari . Zzz . aku malah bena nok cari doso ngan sek mung . Tapi gak , sek mung cari duluh . Aku gak cari jugok laa . 
Arituh , FYI aku gi cari cikgu B . okayy , a.k.a cikgu practical huk terbaik tersportim la . Aku g cri dio , tak jupo . Gi cari sapa duo maso math aku tak masuk . Pah aku nok masuk maso nok abih math tuh , sek mung tgok pelik jah . woooot , macei aku tak tahu . Sek mung meme beci aku sejak aku terpilih lagi kei ? Eh hello ? sapo pilih aku ? Buke sek mung jugok eh ? Peyo suh undi aku ? Aii , Nok maroh weii . Ho , aku malah . Nyo malah la mugo kelah tingkat 4 . peyo nok turun naik turun naik . Pahh , Pendek ngn pendek samo taraf tu dulu lagi sebut namo aku ngn mcyah ko cikgu math keii ? Ho takpo lagi staro tu . Neh ado seko huk gilo , ugut Penolong a.k.a my suh Oyak my masuk kul 1 . ehh , pukul 1 tu dio duk bilik guru lagii deh ! Ingat sikit ! Kalu tak tahu , wak caro tak tahu ! Andd , sek mung oyak cikgu maso awal . Cikgu tuh masuk nok kul 1 deh ! Maso tuh , aku ado lagii . Mung jah butoo gedebek ! GRR-- . Okbye , aku meme kejam . sejak azali lagi . so whatt ? -,- So lagi , ek-- a-- tuh , jangei duk jeling sapa takdok mato itey mung tuh la deh ? Tak mati eh mung jeling sapa juling matomato kapku . Wuu , bodobodo ! Sedar la diri tuh belako . 
Mung hidup dalei kelah tuh , staro Tuu jah deh . Jangey duk berlagak mung tuu hebak , pandai , ganah la deh.

" Kalau perangai dah macam mak syaitan , let's bye go die la , der :) "

Kbye , sedak luahh sinih . Pakat baco la deh ? xD  Pfftt , tkdok maso nok ngupak daley blog bena . 
Tapi gak  , panah hati etep :) 

Kbye :)

No comments: